Va prezentam campania: “Fiabilitate Garantata” – produsul reparat plus banii inapoi 100%!

ASUS Romania deruleaza în perioada 1 august – 31 decembrie 2015 campania „Fiabilitate garantata sau primești banii inapoi”. Promovand calitatea laptopurilor și a tabletelor ASUS, programul asigura orice cumparator ca isi va primi banii inapoi in cazul intampinarii vreunui defect de hardware, iar in același timp produsul ii va fi reparat.
Prin acest program, compania isi duce mai departe angajamentul privind asigurarea calitatii produselor sale. Clientii ASUS pot avea certitudinea unei alegeri sigure in privinta fiabilitatii laptopurilor sau a tabletelor cumparate, indiferent din ce gama fac parte. In eventualitatea dezvoltarii vreunui defect de hardware pe parcursul primelor 12 luni de la achiziție, compania va asigura reparatia gratuita si in același timp va returna contravaloarea produsului in cauza.

Intreaga oferta de laptopuri ASUS o puteti accesa AICI.

ASUS CADOURI

Pentru a beneficia de acest avantaj, fiecare cumparator trebuie sa isi inregistreze produsul pe site-ul ASUS în termen de 15 zile de la data achiziției, incarcand o copie digitala a facturii fiscale sau a bonului fiscal.

Un device eligibil poate fi înscris o singura data in programul de „Fiabilitate Garantata”, orice alta incercare de a-l inregistra din nou fiind neeligibila. Cererea de ramburare a banilor este eligibila doar daca este initiata de persoana care a achizitionat produsul in perioada campaniei. Este permisa o singura cerere de rambursare pentru persoanele fizice și maxim 10 pentru persoanele juridice.
In cazul aparitiei vreunui defect de hardware, clientul va contacta serviciul de asistenta ASUS pentru a raporta problema si a aranja remedierea acesteia. In termen de 30 de zile de la eventuala reparatie, utilizatorul trebuie sa transmita o cerere de ramburs prin intermediul aceluiasi site web. Compania ii va returna banii direct in contul bancar in termen de 30 de zile de la validarea aplicatiei pentru ramburs.
Pe scurt, trebuie sa urmariti 5 pasi simpli pentru a beneficia de campanie:
1. Achizitionati un produs ASUS eligibil pana la data de 31 Decembrie 2015!
2. Inregistrati produsul si incarcati factura/bonul fiscal in maximum 15 zile de la data achizitiei pe site-ul ASUS.
3. In cazul in care produsul dezvolta un defect de hardware, contactati serviciul de asistenta client ASUS pentru a raporta problema si a stabili remedierea acestuia.
4. Transmiteti o cerere de ramburs prin intermediul site-ului ASUS in maximum 30 de zile de la data reparatiei.
5. Primiti contavaloarea produsului achizitionat, direct in contul dvs. bancar in termen de 30 de zile de la validarea aplicatiei pentru ramburs.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

* Regulamentul General de Protecţie a Datelor!

*

Sunt de acord